2015. ápr 10.

Birkák vagyunk? - by Pénzes Pasi

írta: Adogató
Birkák vagyunk? - by Pénzes Pasi

Én mondjuk nem. Miért, te igen? Ja, biztos megvan az a helyzet, amikor azt nyomják a képedbe, hogy adjál már valami jótékony célra – hja, csak hogy én meg nem szeretem, ha más jobban tudja, hogy mire költsem el azt a pénzt, amiért én – igen, nem más, hanem én - dolgoztam meg! Meg egyáltalán, hova kerül az a suska, miért pont ők a megbízhatóak? Kinek lehet hinni?
Mondjuk ahogy várok a dugóban, még fogom, hogy az út másik oldalán álló óriásplakáton kisírt szemű kisgyerek, vagy letépett fülű kiskutya számít a segítségemre, de… OK, sajnálom, hogy nekik rossz, de most pont nekem kell ezzel is foglalkozni? Bár ha most ötezer forinttól lesz nekik könnyebb… de az meg mire elég? Tőlem mindenki azt várja el, hogy adjak pénzt, akármi is a gondja-baja – mindent azonban még én sem oldatok meg! Vagy még az összes kéregetővel is én foglalkozzak?! Meg ha nem segítek, rossz vagyok?
Akkor most mi alapján tuti, hogy akinek adok, az nem csak úgy tesz, mintha a rászorulókon segítene, hanem tényleg tesz is valamit? Már azon túl, hogy a pénzemet kéri…

tie-690084_1280_1.jpg

Szólj hozzá